Sunday 26 June 2016

TERIMA KASIH SAHABAT


Bagaikan setiap masa dan ketika aku selalu memintamu
berada disisi ku menemaniku
setiap masa dan setiap detik

Aku tahu aku sering menyusahkanmu
namun engkau tetap menguntumkan senyuman manis
sepertinya engkau tahu betapa suramnya hatiku
dan engkau berusaha menghiburkan aku dengan senyuman itu.



Terima kasih, sahabat.



Aku begitu bersyukur
kerana engkau adalah sahabatku.



Bersama-sama
kita lalu denai kepayahan
bersama-sama
kita turuni bukit cabaran
juga, bersama-sama
kita seberangi lautan kesedihan.



Dan engkau
tidak pernah jemu dengan karenahku;
sudi menjadi pendengar di sisiku;
sudi membeli masalahku.



Terima kasih, sahabat.



Harapanku
semoga kita berjaya bersama kelak
engkau di bidang mu
dan aku dibidangku

Insyaallah sahabat

No comments:

Post a Comment